Spørsmål og svar (FAQ) - MaxGaming.no
MaxGaming loading..

Black Friday-kampanjen er i gang. Klikk her!

Navigere

Spørsmål og svar (FAQ)

Hvor lang er leveringstiden?
2-4 arbeidsdager. (avvik kan forekomme under høyere arbeidsbelastninger som julehandel, Black Friday osv.)

Produktet jeg ønsker å bestille er ikke på lager? Når får dere inn mer?
Vi forsøker til enhver tid å oppdatere lagerstatus og leveransedato så fort vi har mer informasjon, men om du er interessert i en spesifikk vare som ikke har noen forventet leveransedato på nettsiden kan du ta kontakt med info@maxgaming.no så vil vi undersøke neste leveransedato for det spesifikke produktet.

Hvordan kan jeg spore min bestilling?
Du kan bruke sporingsinformasjonen som står i eposten du får fra oss når din bestilling sendes fra vårt lager. Vær vennlig å kontakt info@maxgaming.no med komplette ordredetaljer samt ordrenummer dersom du ikke har mottatt sporingsinformasjon.

Hva slags garanti tilbyr MaxGaming?
Vi tilbyr ett til to års garanti avhengig av produkt og leverandør. Om du er usikker på hvor lang garantitid du har på et spesifikt produkt kan du se dette på produktets egen side eller kontakte support@maxgaming.no for å få mer informasjon.

Mitt produkt ankom med mangler eller var defekt. Hva gjør jeg nå?
Kontakt vår supportavdeling på support@maxgaming.no med ditt ordrenummer eller kvittering og gi en kort forklaring av problemet. Vi kommer til å gjøre vårt ytterste for å hjelpe deg så fort som mulig.

Hva er deres returpolicy?
Vi tilbyr åpent kjøp og bytterett i 60 dager, forutsatt at vilkårene er oppfylt. Les mer om vilkårene i våre kjøpsvilkår.

Kan deres sponse meg?
For tiden tilbyr vi dessverre ingen affiliate-program. For sponsing, partnerskap eller andre markedsføringsformål, vær vennlig å sende en E-post til info@maxgaming.no. Vær oppmerksom på at på grunn av stor etterspørsel kan det ta litt tid å få svar.